Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

«Ασημένια» στο παγκόσμιο κύπελλο η Ξουλόγη

Με ένα ωραίο πρόγραμμα, στις ασκήσεις εδάφους, η Ιωάννα Ξουλόγη κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στον πρώτο αγώνα από τα παγκόσμια κύπελλα που βρίσκεται σε εξέλιξη στο Μπακού (Αζερμπαϊτζάν).


Η πρωταθλήτρια της ενόργανης συγκέντρωσε 12,733 βαθμούς.
Η 16χρονη Εβελίνα Μάγια, στην πρώτη της διεθνή εμφάνιση στην κατηγορία γυναικών, πλασαρίστηκε στην 5η θέση με 12,566 β.

«Ο επιμένων νικά. Όλα πήγαν καλά και είμαι ευχαριστημένη. Στη δοκό, βέβαια, είχα αρκετές αστάθειες και δε μου βγήκε το πρόγραμμα όπως θα ήθελα, αλλά το πάλεψα μέχρι τέλους.  Ακολουθούσε ο αγώνας στο έδαφος.

Εκεί πήγα με δυνατή ψυχολογία, χωρίς άγχος, απλά ήθελα να χαρώ τη συμμετοχή μου. Παρόλη την κούραση και την ένταση του αγώνα, το χάρηκα πολύ το πρόγραμμα μου. Ήθελα απλά να βγω στο ταπί και να κάνω αυτό που ξέρω...

Και το κατάφερα. Όλα πήγαν καλά. Ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη τους ιδιαιτέρως την οικογένεια μου που με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια και τον χορηγό μου healing Art Massage που με βοηθάει για την αποκατάσταση μου», μας είπε αμέσως μετά την προσπάθειάς της η Ελληνίδα πρωταθλήτρια.

Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε η Άνα Ντέρεκ από την Κροατία με 13,533 και το χάλκινο η Ντεμέτ Μουτλού από την Τουρκία με 12,566.

Νωρίτερα στη δοκό ισορροπίας η Ιωάννα Ξουλόγη ήρθε 4η με 12,000 και η Εβελίνα Μάγια 7η με 11,700. Πρώτευσε η Σουάν Λούο (κίνα) με 13,400 και ακολούθησαν η Ζιάκι Λιού (Κίνα) με 12.933 και η Οκσάνα Χουσοβίτινα (Ουζμπεκιστάν) με 12,866.

ΜΠΑΚΟΥ 2018: Ιωάννα Ξουλόγη (δοκός ισορροπίας, προκριματικός)

www.kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: